Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 26 september 2013

Vikten av ljus!

Äntligen har jag investerat i en ordentlig arbetslampa, det finns olika sätt att ta hand om sig själv. Detta är deffinitivt ett bra sätt för min del. 
Jättestor skillnad! För tillfället avlöser de olika arbets-sätten varandra, vilket passar mig perfekt. Just nu är det mina "stjärnfalls-ringar" som är under produktion! Kul att jobba i silver igen!

Hoppas ni har lika härlig höstsol som jag har här!
Kram Helen




13 kommentarer:

  1. Ja, det är superviktigt med ordentligt ljus när man jobbar! Härligt med skaparlust och massor av tillverkning:)

    Ha det fint!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Å, de är så vackra! Jag kikade på en sådan också när jag beställde armbandet. Så det kommer nog en beställning så småningom på en sån med :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helen! Vad glad jag blir! Naturligtvis är du välkommen att beställa när du vill!
      Kram Helen

      Radera
  3. Ja ljus är viktigt och en annan som fått sämre lässyn, är de åldern? :)
    Så snygga ringar, får önska mig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men så fina ringar. Att jobba med silver är verkligen något jag velat hela mitt liv, men det har alltid kommit något annat i vägen hela tiden. Tur du har bra lampa nu, för synen blir ju inte precis bättre med åren.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Men så fina ringar.. ade ju passat mig perfekt i helgens outfit.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra ringar!
    Bra belysning är viktigt, speciellt nu när hösten kommer.....
    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Bra investering!

    Dina ringar är så fina!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Men hallo! vad fina ringar du gör;))...........kul med kreativitet tycker jag;))
    Ha en fin helg min vän!
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. Det gäller att vara rädd om sina ögon och en bra arbetslampa måste vara A och O för dig. Så fina ringar. Kram.

    SvaraRadera
  10. Vilken toppenbelysning! Var hittar man en sådan lampa, skulle vara perfekt när jag håller på med min smyckestillverkning? Kul att du kikade in till mig. Vilka fina ringar du skapar!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Hej Regina! Jag har skickat efter lampan från konrad Wallström, den kan varmt rekommenderas. Eftersom det är dagsljus är det även perfekt att fotografera under den!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  12. Vilka snygga ringar! Bra lampa :)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera