Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 6 maj 2013

Jag vann!

Tyckte det var så fascinerande tänkt med denna byggnad. Att låta bilarna skjuta ut som kanoner underifrån!


Tänk att jag vann alla dessa skönhetsprodukter. Blev jätteglad, jag som  aldrig brukar vinna någonting!
Det var med stor nyfikenhet jag kom till Clarion hotell och Stora Bloggdagen i lördags, det var verkligen en rolig men samtidigt lite märklig händelse. Att träffa så många av er som jag bara haft kontakt med här genom min blogg. I ärlighetens namn var jag lite nervös innan, eftersom jag inte är så förtjust i att vara bland stora grupper med människor. En del av er kände jag ju igen, men långt ifrån alla. Hursomhelst är jag verkligen glad efter att ha deltagit i detta arrangemang som Jannike ordnat så fint! 

Kul att träffa och prata med lite alla möjliga, även om man långt ifrån hinner umgås med alla! Härligt gäng jag hamnade med på kvällen vid middagen med bland annat jättefina Pia från bloggen Queen of Kammebornia   det visade sig att vi hade flera gemensamma knytpunkter! Sedan var det gulliga Petronella från Prinsessorna på bellevue  med sin charmiga dialekt och varma utstrålning. Söta och glada Tiny var där från Home2Tiny  med extremt snyggt halsband som jag naturligtvis spanade in! Intressanta föreläsningar med bland annat Malenami som blev utsedd till årets blogg 2012 och Maria med bloggen MadebyMaria som hade en väldigt gripande och personlig föreläsning. Det var med en härlig känsla, och uppfylld av tacksamhet över att ha varit med i detta som jag somnade den kvällen! 
Lite till blir jag kvar i den stora staden och har det bra. Just nu sitter jag i husbilen och tittar ut över en vitsipps-beströdd gräsmatta som bara väntar på att beträdas. Snart ska jag sätta mig i solen, njuta av fågelsången och inta min lunch!
Ha en fortsatt skön dag! 

Kram Helen

11 kommentarer:

  1. Vist var det en märklig känsla, men så kul!! Läckert med bilarna, jättefin bild!

    Du var dig precis lik... kände igen dig direkt! Det var kul att ses!

    KRAM fina! Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad kul att du tyckte bilden blev fin! Håller med om att det verkligen var kul att träffas, kände igen dig också på en gång!
      Stor kram Helen

      Radera
  2. Grattis till vinsten! Roligt att helgen var lyckad!
    Ha det gott!
    Lena

    SvaraRadera
  3. Vad underbart att du kom dit du också! Jag har tänkt så mycket på dig och så önskat att jag hade haft två biljetter. Nu känner jag mig glad.

    SvaraRadera
  4. Hej! Grattis till vinsten! Ja, jag kan tänka mig att ni hade en härlig dag! Hade villat så gärna vara med där men men...nån annan gång!
    Önskar dig en trevlig tisdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  5. Men vilken fin vinst, grattis! bloggdagen verkar ha varit riktigt bra, skoj!
    Må gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! Det var så kul att få träffas live, du var lika go, trevlig o mysig som jag tänkt mig. Synd att vi inte hann prata mer, men förhoppningsvis blir det fler tillfällen. Njut av helgen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Åhh, vilket pris du vann! Grattis! Jag brukar heller aldrig vinna, men hade tur jag med... Det var nog meningen, tror du inte Helen... :) Jättekul att träffas och jag är så himmelens glad att du också kunde ta dig till Bloggträffen, för jag mådde lite dåligt över det... Himla snäll är du i alla fall och väldigt trevlig att träffa dig live!

    Stoor kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  8. Hej, du berättade ju om din vinst på damrummet och det var kul att få se vad det var!

    kramen Tina

    SvaraRadera
  9. Vad roligt det var att få träffa dig och vad glad jag är att du uppskattade dagen. Och wow vilket pris..
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten :)
    Så kul att gå på bloggdagen, jag hade gärnat velat gå men men... Fast jag hade nog också känt lite pirr och nervositet i magen innan...

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera