Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 10 mars 2013

Enkelt vackert


Ibland är det enkla det vackra. Lite sand i en papperspåse och ett värmeljus. Varför krångla till det? Flera stycken utplacerade i en stentrapp, synnerligen vackert!
Just nu blir det inte mycket mer text från mig...
Känner mig ganska så trött, och gillar att kunna ge efter och bara befinna mig i det här tomrummet ett litet tag.
 Men bara ett litet tag, snart är jag tillbaka i full styrka med massa projekt som vanligt ;-)
 Tack för alla fina kommentarer ni skriver till mig, det värmer verkligen!
 
Ha det gott!
Kram Helen












 

14 kommentarer:

  1. Ja det enkla är tillräckligt vackert! Men det gäller nog att ha en sån ljusgrej lite för sig själv om det helt plötsligt börjar brinna i påsen? Kram Sara

    SvaraRadera
  2. visst är det så... det enkla är det vackra!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Enkelt och snyggt! Har påsar med utstansade hjärtan på och då blir skenet väldigt vackert! Kram helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en bra idé det också!
      Kram Helen

      Radera
  4. Ta hand om dig!

    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vila och vara med de som är nära, så hämtar jag snart upp mig!
      Kram Helen

      Radera
  5. Vad fint! Ta hand om dig! Kram!

    SvaraRadera
  6. Fint! Sköt om dig!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Det enkla är oftast det vackraste.
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Anonym3/11/2013

    Så känner jag ofta ...att det enkla är såå vackert!!

    Hoppas du får en finfin inledning på nya veckan vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  9. Ja, det enkla är ALLTID det vackraste. Iallafall i min värld.

    Det här gillar jag mycket. Har du värmeljusen i en glaskopp eller något? Annars börjar påsen brinna va?

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det behövs inte! Själva värmeljuset står med ganska mycket sand runt om på botten av påsen.
      Vill man vara helt säker kanske man ska ställa ner det i en lite glasburk!
      Kram Helen

      Radera
  10. Visst är det enkla så vackert. Hoppas energin är tillbaka o du känner dig bättre. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Anonym3/12/2013

    Kikar in för att berätta att jag lägger ner min blogg!
    Förklaring finns på min blogg.
    Tack kära du för den här tiden :)
    Ann-Louisekram ♥

    SvaraRadera