Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 25 februari 2013

Veckans smycke


På vårt rum nr 906, Chelsea Hotel, New York



Här tänker jag varje måndag presentera ett mycket prisvärt smycke! Ända sedan jag var liten har jag samlat på pärlor och diverse vackra ting för att göra smycken av. Eftersom det kanske bara finns en eller två av vissa pärlor, stenar och berlocker blir det alltså ett enda unikt smycke. Denna gång ett sobert och romantiskt halsband, helt i silver 925k (därav priset). Nuvarande kulkedja i silver mäter 49 cm men går att få i valfri längd. Kedjan finns även i bästa kvalitet av silverpletterat och halsbandet blir då lite billigare! 595:- (med massiv silverkedja) 425:- (med silverpletterad kedja)
Smycket går bra att bära tillsammans med andra eller ensamt. Passar till allt och vilka tillfällen som helst! Jag kommer inte att lägga in det på min webbsida. Vill man köpa smycket, mailar man mig namn och adress (helenbarck@hotmail.com). Kom ihåg att smycket är unikt! Först till kvarn gäller . . .
Kram, kram!
Helen



15 kommentarer:

  1. Dina smycken är fantastiskt fina! En dag när min kassa är mindre skral ska jag köpa något av dig. Har för mig att du skrev att du hade butik i Lund så då kan jag komma dit och träffa dig samtidigt:)

    Det ser mysigt ut i soffhörnan på en bild i ett inlägg här inunder.

    Kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är hjärtligt välkommen, skulle vara kul att ses!
      Kram Helen

      Radera
  2. Anonym2/25/2013

    Snyggt!
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint! Du är mycket duktig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Wow!! Så duktig du är och så himla snyggt. Ha en bra kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen kreativ. Jättefint smycke och fantastiskt roligt när det är helt unikt!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vackert!!!!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Åh så vackert!
    Du impar på mig! Så himla duktig är du!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Så läckert! Och vilken kunskap du ligger på!!! :)

    Alltid roligt att få veta lite mer om varann! ;)

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  9. Vad duktigt du är, superfint.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Oj så fint! Vad du kan :)

    SvaraRadera
  11. Hej! Tack för din hälsning hos mig!
    Smycken är riktigt fin!
    Önskar dig en trevlig tisdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  12. Gud så duktig du är! Smycket är väldigt fint men lite för "kvinnligt" för min del. Men om du kommer med nå't fotbollsaktigt så lovar jag att jag hänger på låset, okej:-)

    SvaraRadera
  13. Har du gjort hänget??! Hur fint som helst! Vad duktig du är!
    New York... längtar alltid en smula ;)
    Ha en finfin tisdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  14. Jag skulle också vilja åka till
    New York. Smycket är fantastiskt, jag
    gillar din design mycket.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera