Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 26 oktober 2012

Genuine Swedish bracelets!

Började fundera på att visa mina armband på vår närliggande vegetariska "stammisrestaurang" som är väldigt välbesökt av utlänska studenter och föreläsare. Kom på att det passar bra att visa upp mina samearmbands-inspirerade smycken där, har även börjat göra dem för män. För flera år sedan, på en av mina utställningar använde jag mig av sådana här titt-skåp på Konst-muséet i Kalmar. Nu kom jag på att sätta tunna rundstavar, som jag sågade till i passande storlek att spänna över. Är själv väldigt nöjd faktiskt, så imorgon ska de hängas upp på Govindas välbesökta restaurang tillsammans med mina visitkort!

Önskar alla en härlig dag!

Kram Helen

6 kommentarer:

  1. Wow vad snyggt det blev! Jag använder mina varje dag!
    Kram L

    SvaraRadera
  2. Jättefint! De är så vackra...Myggan har fått ett halsband i den stilen, som en släkting har gjort :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen vackert, jättefint och välarbetat!!

    Önskar dig en riktigt härlig hösthelg, fina bloggvän.
    Ann-Louisekram♥

    SvaraRadera
  4. Snyggt!!!!
    Smart idé med tittskåp på en restaurang!
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Smart med tittskåp, det blev kanonbra!
    Ha en toppendag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Fiffigt! Dom är ju genuint nordiska, hoppas och tror du säljer massor! Har ett mer traditionellt som min kusin gjort.

    Ha en fin hösthelg.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera